Əmrlər

Azərbaycan Kooperasiya Universitetində 2018/2019 – cu tədris ili

ikinci yarımilinin  başa çatması haqqında

Azərbaycan Kooperasiya Universietetində 2018/2019-cu tədris ili ikinci

yarımilin başa çatması və yaz semestri imtahan sessiyasının təşkili məqsədilə

ƏMR EDİRƏM:

  1. Universitetdə təhsilin bakalavriat və magistratura səviyyələrində tələbələrin 15 həftəlik nəzəri dərs məşğələləri 2019-cu il mayın 31-də başa çatsın.
  2. Universitetdə təhsilin bakalavriat və magistratura səviyyələrində tələbələrin yaz semestrinin yay imtahan sessiyasının müddəti 2019-cu il  iyunun    1-dən  iyulun 5-dək müəyyən edilsin.
  3. Tələbələrə 2019-cu il iyulun 06-dan  sentyabrın 15-dək yay tətili verilsin.
  4. Bakalavriat səviyyəsinin əyani və qiyabi təhsil tələbələrinin buraxılış kursunda 6 həftəlik diplomqabağı istehsalat təcrübəsi 2019-cu il mayın 24-dək başa çatsın və mayın 25-dən 31-dək  hesabatların qəbulu və müdafiəsi  keçirilsin.
  5. Universitetdə yekun Dövlət Attetasiyasının keçirilmə müddəti 2019-cu il iyunun 1-dən iyulun 5-dək müəyyən edilsin.
  6. Qiyabi təhsil tələbələrinin I, III və V kurslar  üzrə yaz imtahan sessiyası 2019-cu ilin  1-10 may,  II və IV kurslar üzrə 14-23 may tarixlərində keçirilsin və buraxılış kursları üçün Yekun  Dövlət Attestasiyası əyani şöbə tələbələri ilə birlikdə 01 iyun 05 iyul tarixədək təşkil edilsin.
  7. Magistratura səviyyəsinin buraxılış kursunda Dissertasiya işlərinin hazırlanması müddəti (9 həftə) mayın  17-dək  başa çatsın, müdafiəsi (3 həftə)  mayın 18-dən iyunun 7-dək müəyyən edilsin.
  8. Universitetdə təhsilin bakalavriat (əyani və qiyabi) və magistratura səviyyələrində  ikinci yarımil üçün nəzəri təlim, təcrübə, semestr və yekun dövlət imtahanları, həmçinin magistr dissertasiyasının müdafiəsi və akademik borcların ləğvi 2018/2019-cu tədris ilinin akademik təqvimi üzrə təşkil edilsin.
  9. Dövlət Attestasiyası və semestr imtahanlarının yazılı formada, 5 sualdan ibarət olmaqla imtahan biletləri əsasında aparılması təmin edilsin.
  10. Zərurət yaranarsa imtahanların şənbə günü də daxil olmaqla hər gün iki növbədə keçirilməsinə icazə verilsin.
  11. İmtahan sessiyası başlanana qədər Universitet üzrə İmtahan Qərargahı və Apellyasiya Komissiyası  yaradılsın.
  12. Akademik borcların ləğvi ilə əlaqədar həmin fənləri təkrar dinləmək üçün müəyyən edilmiş ödənişin (kreditin) Elmi şuranın qərarı ilə Universitetin daxili imkanları hesabına ödənilməsi barədə Rektorun 2014-cü il 22 dekabr tarixli 242 nömrəli əmrinin müvafiq bəndləri nəzərə alınsın.
  13. Üzürlü səbəbdən imtahanda iştirak etməyən və ya imtahana buraxılmayan tələbələrə növbəti dərs ili başlanana qədər bir dəfə həmin imtahanı vermək imkanı yaradılsın, təhsil dövründə imtahanlardan qeyri-müvəffəq qiymət alan və ya fənn kredit fərqləri olan tələbələr üçün 2019-cu il iyulun 20-dən avqustun 30-dək, 6 həftəlik (sonuncu həftə imtahan sessiyası) yay semestri təşkil edilsin.

14.İkinci yarımilin başa çatması ilə əlaqədar rektorun 15 noyabr 2017-i il tarixli 210 nömrəli əmrinin müvafiq bəndləri işdə rəhbər tutulsun.

  1. Tapşırılsın kafedra müdirlərinə və “Doktorantura və magistratura” şöbəsinə:

15.1. İmtahanlara hazırlaşmaq üçün Dövlət Attestasiyası və ayrı – ayrı fənlər üzrə imtahan suallarının əvvəlcədən tələbələrə paylanmasını, əsas nüsxənin və fənn proqramının kafedranın “Metodiki güşəsi”ndə yerləşdirilməsini təmin etsinlər;

15.2. Yenidən işlənməsinə ehtiyac olan imtahan biletlərinin yeniləşdirilib müvafiq qaydada kafedra iclasında müzakirə və təsdiq etsinlər;

15.3. Fənn kabineti və laboratoriyaların imtahan  sessiyasına  hazırlığını təmin etsinlər ;

15.4. Akademik borcu qalan,  imtahanlarda iştirak etməyən və ya müxtəlif səbəblərdən imtahanlara buraxılmayan tələbələrə  müəyyən edilmiş qaydada və vaxtda kredit toplamaq üçün əlavə dərslərin keçirilməsini təmin etsinlər;

15.5. Yaz semestrinin imtahan sessiyasında mövcud “Qaydalar”ın və  “Əsasnamələr”in  tələblərini işdə rəhbər tutsunlar;

15.6. Köçürmə və təkrar istifadə hallarına yol verməmək, həmçinin saxlama imkanlarının məhdudluğu ilə əlaqədar olaraq kurs işi, referat, sərbəst işlər, həmçinin istehsalat təcrübəsi hesabatlarının və s. fənnin tədrisi başa çatdıqdan sonra məhv edilməsini, imtahan – yazı işlərinin isə müəyyən edilmiş qaydada – bir semestr saxlanmasını təmin etsinlər.

  1. Tapşırılsın fakültə dekanlarına, “Qiyabi” şöbəyə və “Doktorantura və magistratura” şöbəsinə:

16.1.İmtahan cədvəllərini akademik qrupların təklifləri nəzərə alınmaqla sessiyaya ən azı 15 gün qalmış hazırlayıb tədris işləri üzrə prorektorun təsdiqinə versinlər və hər bir imtahana hazırlaşmaq üçün tələbələrə 2 gündən az olmayaraq vaxt ayrılmasını təmin  еtsinlər;

16.2. Dövlət Attestasiyasına buraxılacaq tələbələr barədə təqdimatı Dövlət İmtahanlarının başlanmasına ən azı bir həftə qalmış  tədris şöbəsinə təqdim еtsinlər;

16.3. Əvvəlki illərdə Dövlət Attestasiyasına buraxılmış, lakin hər hansı səbəbdən Dövlət İmtahanlarında iştirak etməmiş və ya qeyri-müvəffəq qiymət almış, həmçinin əyani təhsil üzrə oğlan məzunları yalnız hərbi xidməti başa vurduqdan sonra və ya hərbi xidmətdən möhlət hüququ olduqda (sənədlər əlavə edilməklə) rektorun adına ərizəsi əsasında təkrar Dövlət İmtahanlarına buraxıla bilər. Əmrin bu bəndinin pozulmasına görə fakültə dekanı məsuliyyət daşıyır.

16.4. İmtahan biletlərinin mövcud “Qaydalar”a uyğun olaraq 5 sualdan ibarət olmaqla tərtib edilməsi və vaxtında hazırlanmasına nəzarəti təmin еtsinlər;

Təsdiq edilmiş imtahan cədvəllərinin bir nüsxəsini tədris hissəsinə verilməsini təmin еtsinlər;

16.5.  Fənnlər üzrə imtahan vərəqlərini sessiyanın başlanmasına ən azı 2 həftə qalmış hazırlamaq və imtahan günü müəllimə verilməsini təmin еtsinlər;

16.6. Üzürlü səbəbdən imtahana gəlməyən və ya buraxılmayan tələbəyə həmin fəndən imtahan vermək üçün mövcud qaydada növbəti dərs ilinin başlanmasına qədər bir dəfə şərait yaradılmasını təmin еtsinlər;

16.7. İmtahanların obyektivliyini və şəffaflığını təmin etmək məqsədilə imtahan sessiyası başlanana qədər imtahan nəzarətçilərinin siyahısını hazırlasınlar və tədris işləri üzrə prorektorun təsdiqinə təqdim etsinlər;

16.8. Dövlət Attestasiyasından sonra məzunların dekanlıqda olan şəxsi işlərinin tədris şöbəsində saxlanılan ilkin (qəbul) şəxsi işlərinə əlavə edilmək üçün şöbəyə verilməsini təmin etsinlər;

16.9. Cari tədris ilinə və ya semestrə qeydiyyatdan keçməyib semestrin sonuna qədər Universitetlə əlaqə saxlamayan tələbələrin xaric edilməsi barədə rektora təqdimat versinlər;

16.10. Yaz semestri imtahan sessiyasının  başlanmasınadək kollokviumların, kurs işləri, seminar, laboratoriya və praktiki məşğələlərin, həmçinin dərsə davamiyyətin nəticələrinin yekunlaşdırılıb  tələbələrə məlumat verilməsini təmin etsinlər.

16.11.Yekun Dövlət Attestasiyası və İstehsalat təcrübəsinin nəticələrinin qiymətləndirilməsində rektorun 27.12.2017-ci il tarixli 236 saylı əmri ilə təsdiq edilmiş “Qaydalar” əsas götürülsün.

  1. Tapşırılsın tədris işləri üzrə prorektora (dos.F.Quliyevə) və Beynəlxalq əlaqələr və təlim-tərbiyə işləri üzrə prorektora (dos.A.Quliyevaya) ki, tədris şöbəsi (dos.A.Mirzəməmmədov) ilə birlikdə aşağıdakıları təmin etsinlər:

17.1. Yaz semestri imtahan sessiyasının mövcud  “Qaydalar”ın  tələblərinə uyğun keçirilməsinə  və tələbələrin biliyinin obyektiv qiymətləndirilməsinə nəzarəti;

17.2. İmtahanların obyektiv və şəffaf keçirilməsini təmin etmək məqsədilə tədris – köməkçi heyətin imtahanlarda nəzarətçi kimi iştirakını, imtahanların vaxtında və müvafiq auditoriyada keçirilməsini;

17.3. İmtahan üçün ayrılmış vaxt başa çatdıqdan sonra tələbələrdən “cavab” vərəqlərinin yığılmasını, onların məsul şəxs tərəfindən kodlaşdırılmasını və fənni tədris edən müəllim tərəfindən “İmtahan qərargahı”nda yoxlanılaraq qiymətləndirilməsini;

17.4. imtahanların cədvəl üzrə mərhələlərlə, yazılı formada, səhər saat 900–dan 1800-dək keçirilməsini;

17.5. cari tədris ilində Universiteti bitirəcək məzunların siyahısını hazırlayıb tələb olunan sənədlərlə birlikdə müəyyən edilmiş vaxtda Təhsil Nazirliyinin Daxili nəzarət şöbəsinə təqdim edilməsini;

17.6.  Dövlət Attestasiyası başa çatdıqdan sonra 5 gün müddətində tələbələrin Universiteti bitirmələri haqqında  əmr layihəsinin  rektorun təsdiqinə verilməsini və  həmin əmrin  surətinin Təhsil Nazirliyinə təqdim edilməsini;

17.7. məzunlara veriləcək diplom blankları və diplom əlavələrinin alınması, doldurulması,  onların hər birinin   məzunların şəxsi işinə əlavə edilməklə arxivə verilməsini;

17.8. imtahan sessiyası dövründə Universitetə kənar şəxslərin daxil olmamasını, imtahanların mütəşəkkil  və şəffaf keçirilməsini;

17.9. Universitetdə  İmtahan  Qərargahı  və Apellyasiya komissiyasının təşkilini;

17.10. imtahanların obyektiv keçirilməsini müşahidə etmək istəyən  KİV nümayəndələrinin, valideynlərin (şəxsiyyət vəsiqələri əsasında) imtahan zallarına buraxılmasını;

17.11. buraxılış kursu tələbələrinin şəxsi işlərinin mövcud tələblərə uyğun tərtibatının  2019-cu il aprelin sonunadək başa çatdırılmasını;

17.12. Universitetin “Qaynar xətt” xidmətinin (0125628517) fəaliyyəti və imtahan sessiyasının gedişi barədə tələbələrə, onların valideynlərinə və ictimaiyyətə  müntəzəm olaraq məlumat verilməsini;

  1. Beynəlxalq əlaqələr və təlim-tərbiyə işləri üzrə prorektor (dos.A.Quliyeva) imtahan sessiyasının təşkili və keçirilməsi ilə əlaqədar müvafiq tədbirlər görülməsini təmin etsin.

19.Tədris işləri üzrə prorektor (dos.F.Quliyev ) yaz imtahan sessiyasının ilkin nəticələrinin Elmi şuranın növbəti iclasının müzakirəsinə çıxarılmasını və müvafiq qaydada Təhsil Nazirliyinə hesabat hazırlanmasını təmin etsin.

  1. Tapşırılsın Elm və innovasiyalar üzrə prorektora (prof.B.Ataşova) və  Baş mühasibə (Ə.İ.Həsənovaya) ki, rektorun icazə verdiyi və tədris hissəsi ilə razılaşdırılmış professor – müəllim heyətinin müəyyən edilmiş həddən  artıq yerinə yetirdikləri dərs yükünün haqqının mövcud qaydalara   uyğun olaraq saathesabı ödənişini təmin etsinlər.
  2. Tapşırılsın kitabxana müdirinə (T.Abdullayevaya) ki, imtahan sessiyası dövründə kitabxana və oxu zalının səhər saat 900-dan 1800-dək işləməsini, yeni ixtisas ədəbiyyatlarının və dərsliklərin  kataloqunun, mühazirə mətnlərinin elektron variantının oxu zalında olmasını, tələbələrin imtahanlara  hazırlaşmaları üçün kitabxana və oxu zalında tam şərait yaradılmasını və son kurs tələbələrinə verilmiş kitabların qaytarılmasını təmin etsin.
  3. Təsərrüfat şöbəsi (Ə.Quliyev) və “Mühafizə və dispetçer xidməti” (dos.M.Hüseynov) imtahan sessiyası gedişində tədris auditoriyalarının, kabinet və laboratoriyaların, həmçinin tədris – köməkçi sahə və otaqların elektrik təminatı, yanğın və mühafizə təhlükəsizliyini, tələbələrin Universitetin həyətində və binanın daxilində siqaret çəkməməsinə, gündüz və gecə gözətçilərinin işinə məsuliyyətin artırılmasına, kənar şəxslərin Universitet binasına icazəsiz girişinə nəzarəti təmin etsinlər.
  4. İKT sektoru (S.Ramazanov) bu əmrin Universitetin elektron saytında yerləşdirilməsini, auditoriyalarda imtahan prosesinin gedişini və dəhlizlərdə kamera və video görüntülərinin izlənməsini təmin etsin.
  5. Rektorun müşaviri (Q.Allahverdiyev) imtahan prosesinin gedişi, tələbələrin hər hansı şikayəti, təhsil haqqı və digər məsələlər barədə onların və valideynlərinin müraciətini qeydə alsın və rektora mütəmadi olaraq məlumat versin.
  6. Mətbuat xidməti (T.Əkbərov) imtahan sessiyasının gedişi və nəticələri barədə KİV nümayəndələrinə və ictimaiyyətə mütəmadi olaraq məlumat verməsini təmin etsin.
  7. Ümumi işlər üzrə prorektor (dos.T.Şükürov) və İnsan resursları və daxili nəzarət şöbəsinin müdiri (Z.Nazıyev) bu əmrdən irəli gələn digər tədbirlərin həyata keçirilməsini təmin etsinlər.
  8. Tapşırılsın Ümumi şöbəyə (Z.Ş.Əliyevaya) ki, bu əmrin surətinin çoxaldılaraq universitetin aidiyyatı struktur bölmə rəhbərlərinə paylanmasını təmin etsin.
  9. Əmrin icrasına nəzarət tədris işləri üzrə prorektora (dos.F.Quliyevə) həvalə edilsin.

Əsas: Universitetdə 2018/2019-cu tədris ili ikinci yarımilin başa çatması zərurəti ilə əlaqədar rektorun göstərişi.

 2019/2020-ci tədris ilinə hazırlıq haqqında Azərbaycan Kooperasiya Universitetinin  2019/2020-ci tədris ilinə hazırlığı məqsədilə

 Ə M R  E D İ R Ə M: 

  1. Azərbaycan Kooperasiya Universitetinin 2019/2020-ci tədris ilinə hazırlığı vəziyyətini yoxlamaq üçün aşağıdakı tərkibdə ümumuniversitet komissiyası təşkil edilsin:
  2. Komissiyanın sədri:

1.1. Quliyev F.V. – i.e.n.,dos., Tədris işləri üzrə prorektor 

  1. Komissiyanın üzvləri:

1.2. Ataşov B.X. – i.е.d., prof, Elm və innovasiyalar üzrə prorektor  – müavin

1.3. Quliyeva A.E. – i.f.d., dosent, Beynəlxalq əlaqələr və təlim-tərbiyə işləri üzrə prorektor

1.4. Şükürov T.Ş – i.е.., dosent, Ümumi işlər  üzrə prorektor

1.5. Mirzəməmmədov A.Z. –i.e.n.,dosent, Tədris şöbəsinin müdiri

1.6. Nazıyev Z.C. – İnsan resursları və daxili nəzarət şöbəsinin müdiri

1.7. Quliyev Ə.Ə. – Təsərrüfat şöbəsinin  müdiri

  1. Müvafiq fakültə dekanları, kafedra müdirləri və struktur bölmə rəhbərləri
  1. Universitetdə tədris işinin təşkilinin aşağıdakı qaydaları müəyyən edilsin:

2.1.Tədris işinin təşkili mövcud normativ-hüquqi sənədlər əsasında həyata  keçirilsin.

2.2. Ştat cədvəli üzrə işləyən professor-müəllim heyətinin tədris yükünün 500 saatdan az olmamasını və ayrılan akademik yükün ən azı 60 faizinin aktiv, yəni mühazirə, seminar, laboratoriya və praktiki məşğələlərdən ibarət olmasına ciddi əməl edilsin.

2.3. Orta faktiki dərs yükü 550 saatdan yuxarı olan kafedralarda artıq qalan akademik yük aktiv saatın həddi (ən azı 60 faizi) gözlənilməklə Universitetin professor-müəllim heyəti, dərs demək hüququ olan tədris – köməkçi heyəti və digər əməkdaşları, həmçinin kənardan dəvət olunmuş yüksək ixtisaslı mütəxəssislər arasında əvəzçiliklə və ya saathesabı ödəniş əsasında bölüşdürülsün.

2.4. 2019/2020 – ci  tədris  ilinin  tədris  işinin  təşkilində   fakültələrin,  fakültəyə  daxil  olan kafedraları və ixtisasların kodu və adı, həmçinin buraxılış kafedralarının  tərkibinə daxil olan ixtisaslar (əlavə №1) və kafedralara aid olan fənlərin kodlu siyahısının (əlavə №2)  təsdiqi barədə rektorun 2018-cı il 01 may tarixli 67 nömrəli əmri nəzərə alınsın.

2.5. Zəruri hallarda laboratoriya  və məşğələ dərslərində (Xarici dil, Azərbaycan dili, İnformatika və s) akademik qrupların yarımqruplara bölünməsinə icazə verilsin.

  1. Tapşırılsın müvafiq fakültə dekanlarına, “Qiyabi” və “Doktorantura və magistratura” şöbələrinin müdirlərinə:

3.1. 2019/2029-ci tədris ili üçün təhsilin bakalavriat və magistratura səviyyələrində akademik yüklərin bölgüsünü AR Təhsil Nazirinin müvafiq əmrləri ilə təsdiq edilmiş normativ sənədlərə və tədris planlarına uyğun olaraq həyata keçirsinlər.

3.2.  İxtisas üzrə illik işçi tədris planlarını müvafiq ixtisasın tədris qrafikinə uyğun olaraq hazırlayıb  2019-cu il may ayının 20-dək tədris işləri üzrə prorektorun (dos.F.Quliyev) təsdiqinə təqdim etsinlər;

3.3. İxtisasın  illik işçi  tədris planı əsasında kafedralar üzrə hazırlanmış dərs yükünün bölgüsünü 2019-cu il may ayının 30-dək müvafiq kafedralara verilməsini təmin etsinlər;

3.4. Yeni tədris ilində tələbə qəbulu planının icrası ilə əlaqədar 1-ci kurslarda dərs aparan müəllimlərin akademik yükünün sentyabrın 15-dək dəqiqləşdirilməsini təmin etsinlər;

3.5. Kafedralar dərs yükünün verilməsində kafedralarda tədris olunan fənlərin ayrı – ayrı ixtisaslar üzrə təsdiq edilmiş tədris planlarına uyğun olmasını təmin etsinlər;

3.6.Yaz semestri və  əsasən akademik borcların ləğv edilməsi məqsədilə təşkil edilmiş yay semestrinin imtahan sessiyası qurtardıqdan sonra 10 gün müddətində sessiyanı müvəffəqiyyətlə başa vurmuş tələbələrin növbəti təhsil ilinə keçməsi barədə təqdimatı  rektorluğa təqdim etsinlər;

3.7. Yeni dərs ilinin tədris prosesi üçün fənlərin zəruri proqram-metodiki təminatı və digər tədris sənədlərinin vəziyyətinin yoxlanılmasına rəhbərliyi təmin etsinlər;

3.8. Məzunların dekanlıqda olan şəxsi işlərini – tədris dövrü ərzində  müvəffəqiyyət göstəriciləri, fərdi plan, tam doldurulmuş qiymət kitabçası, tələbənin şəxsi işi və digər aidiyyətı sənədləri müəyyən edilmiş qaydada tərtib edib   tədris şöbəsinin tələbə – məzun bölməsinə və   arxivə təhvil versinlər;

3.9. Bakalavriat və magistratura  səviyyəsinin məzunlarına tələbə (magistr) bileti və qiymət (attestasiya) kitabçalarının təhvil alınmasını, kitabçada diplom verilməsi barədə qeyd aparıldıqdan sonra tələbənin şəxsi işinə əlavə edilərək tədris şöbəsinin  tələbə – məzun bölməsinə və ya arxivə təhvil verilməsini təmin etsinlər;

3.10. Yeni dərs ilində Universitetə qəbul olunmuş tələbələr üçün tələbə bileti, qiymət kitabçası və şəxsi nömrəsi eyni olmaqla №19001-dan başlanır. Burada “19” rəqəmi tələbələrin qəbul ilini, “001” rəqəmi isə tələbələrin sıra nömrəsini göstərir.

3.11. Eyni ixtisas üzrə  tədris qrupunda tələbələrin sayı 30 nəfərdən az olduqda (“Xarici dil” və laboratoriya dərsləri istisna olmaqla) qrupun bölünməsi aparılmır.

 3.12. Humanitar və peşə hazırlığı fənləri bölümlərinə daxil olan fənlər üzrə kreditlərin və ya auditoriya saatlarının miqdarı və tədris edilən fənnin məzmunu  eyni olduqda tələbələrin sayından asılı olaraq mühazirə dərslərində ən çoxu 2 akademik  qrupu birləşdirilməsini nəzərə alsınlar;

3.13. Birinci kurs tələbələrini “Ali təhsil müəssisələrinin bakalavriat və magistratura səviyyələrində kredit sistemi ilə tədrisin təşkili Qaydaları” (ARTN-21.01.2014,əmr №40) və “Kredit sistemi ilə təhsil alan tələbələrin biliyinin qiymətləndirilməsi haqqında Əsasnamə” (ARTN-11.09.2008,əmr №1060) ilə tanış etməklə sentyabrın 10-dək onlara fərdi tədris planlarını təqdim etsinlər;

3.14.Yeni dərs ilinin əvvəlində tələbələri mövcud “Qaydalar”a uyğun olaraq hazırlanmış zəruri yaddaş, informasiyaverici və digər məlumatlandırıcı vəsaitlərlə təmin etsinlər, Universitetin daxili intizam qaydaları, o cümlədən dərs vaxtı mobil telefonlardan istifadənin qadağan olunması, təhsil haqqı, dərsə davamiyyət və akademik borca görə əlavə dərs keçirilməsi (kredit toplamaq)  və ödəniş edilməsi barədə məlumatlandırsınlar;

3.15.  Hər dərs ili üçün ixtisasın tədris qrafiki  əsasında tələbənin illik fərdi tədris planının vaxtında hazırlanmasına nəzarəti təmin etsinlər;

3.16.  Növbəti tədris ili üçün tələbələrin fərdi tədris planı hazırlanarkən buraya ilk növbədə əvvəlki illərdən qalmiş akademik borcların yarandığı  fənlərin daxil edilməsini təmin etsinlər;

3.17. Kafedralarda akademik yüklərin vaxtında və düzgün hesablanmasına, müəllimlər arasında bölünməsinə, müəllimlərin fərdi iş planlarının təsdiqi zamanı tədrisin keyfiyyətinin yüksəldilməsinə yönəlmiş tədbirlərin nəzərdə tutulmasına və həyata keçirilməsinə nəzarəti təmin etsinlər;

3.18. Yuxarı kurs tələbələrinin fərdi tədris planlarını iyulun 5-dən 15-dək dekanlığa təqdim etmələrinə  nəzarəti təmin etsinlər;

3.19. Akademik borcu, fənn fərqləri və əlavə kredit toplamaq üçün tələbələrin 6 həftəlik yay semestrinə qeydiyyatı 06 – 12 iyul tarixlərində başlanılsın.

3.20. Yay semestrinə hazırlığın müddəti 6-19 iyul tarixinə müəyyən edilsin.

3.21. Yay semestrinin 1-ci həftəsi- 20-26 iyul, 2-ci həftəsi- 27 iyul 2 avqust, 3-cü həftə – 3-9 avqust, 4-cü həftə 10-16 avqust, 5-ci həftə 17-23 avqust, imtahan həftəsi 24-30 avqust tarixləri müəyyən edilsin.

3.22. Tədris hissəsinə 2019–cu il iyulun 10-dək aşağıdakı sənədləri təqdim etsinlər:

3.22.1. Cari dərs ili üçün fakültə dekanlıqları, “Doktorantura və Magistratura” və “Qiyabi” şöbələrin işi haqqında hesabat;

3.22.2. Yaz və yay (təşkil olunarsa) semestrinin  imtahan sessiyasının yekunları haqqında məlumat (müəyyən edilmiş forma üzrə);

3.22.3. Yeni dərs ili üçün fakültələrin,  “Doktorantura və Magistratura” və  “Qiyabi” şöbələrin iş planı;

3.22.4. Fakültə və digər struktur bölmələrin yeni dərs ilinə hazırlığı barədə aktı;

3.22.5. Dövlət Attestasiyasından müvəffəqiyyətlə keçmiş məzunların universiteti bitirmələri barədə təqdimat və əmr layihəsini;

  1. Kafedra müdirləri 30 iyun 2019-cu il tarixədək aşağıdakı sənədləri hazırlasınlar və müzakirə etsinlər:

4.1. Yeni dərs ili üçün kafedranın iş planı;

4.3.  Yeni dərs ili üçün müəllimlərin illik işçi tədris  planı;

4.4. Tədrisin keyfiyyətinə nəzarət planı (açıq və qarşılıqlı dərslərin planı);

4.5. Hesabat ilində müəllimlərin tədris – elmi işlər üzrə fərdi planlarının yerinə yetirilməsi;

4.6. Müəllimlər arasında pedaqoji işin semestrlər üzrə bölgüsü (dərs yükü);

  1. Kafedra müdirləri məzuniyyətə gedənək tədris işləri üzrə prorektora aşağıdakı sənədləri təqdim etsinlər:

5.1.   Cari dərs ili  üçün kafedranın işi haqqında hesabat;

5.2. Hesabat ili üçün dərs yükünün yerinə yetirilməsi haqqında məlumat (müəyyən edilmiş forma üzrə);

5.3. Yeni dərs ili üçün pedaqoji yükün bölgüsü haqqında məlumat (fərdi planın bütün bölmələri üzrə müəyyən edilmiş formada);

5.4. Fakültə dekanlıqları tərəfindən ixtisasın illik işçi tədris planları əsasında hazırlanmış və kafedraya verilmiş dərs yükünün kafedranın müəllimləri arasında bölgüsünü;

5.5. Saathesabı ödəniş və əmək müqaviləsi ilə işləyəcək müəllimlərin dərs yükü bölgüsünü və təqdimatı;

5.6. Kafedrada yaranmış vakansiya dərs yükünü fənlər üzrə tam məzmunda təqdim etmək;

5.7. Professor-müəllim heyətinə dərs yükünü – 500 saatdan  az olmamaqla və ehtiyac yaranarsa 550 saat daxilində bölmək, əlavə ştat vahidi və ixtisar haqqında rektorluğa təqdimat vermək;

5.8. Zəruri hallarda bəzi fənlərdən (İnformatika, Xarici dil, Azərbaycan dili, Rus dili və s.) laboratoriya dərslərinin müəyyən edilmiş qaydada yarımqruplara bölünməsi barədə məlumatı.

  1. “Professor – müəllim heyətinin tədris işi üçün vaxt norması”na uyğun olaraq kafedra müdirləri illik dərs yükü bölgüsündə aşağıdakı normativ qaydaları nəzərə alsınlar:

6.1. Mühazirə, seminar, laboratoriya və praktiki məşğələlərə ayrılan vaxtın həcmi illik dərs yükünün 60 faizindən az olmamalıdır;

6.2. Mühazirələr bir qayda olaraq əsasən professor və dosentlər tərəfindən aparılır. (ARNK qərarı: 23.04.2010 №75);

6.3. Seminarlar, praktiki məşğələlər, laborator işlər və s. bir qayda olaraq əsasən baş müəllim, müəllim  tərəfindən aparılır (ARNK qərarı: 23.04.2010 №75);

6.4. Professor-müəllim heyatinin ümumi illik iş həcminin 500 saatı  (1 stavka üçün ) dərs yüküdür; (ARTN- əmri: 04.02.2011,  №194).

6.5. Rektorun razılığı ilə müstəsna hallarda yüksək pedaqoji təcrübəyə malik professor-müəllim heyətinə 1,5 ştat vahidi dərs yükü aparmağa icazə verilir;

6.6. Professorların illik dərs yükünün 25-40 faizi (125-200saat) mühazirə, 25-40 faizi (125-200 saat) kurs, buraxılış və magistr dissertasiya işlərinə rəhbərlik və məsləhət saatları, qalan hissələrini isə seminar, praktiki məşğələ və laboratoriya dərsləri təşkil edir;

6.7. Dosentlərin və 5 ildən çox pedaqoji staja malik baş müəllimllərin illik dərs yükünün  60 faizdən az olmayan hissəsini seminar, praktiki məşğələ və laboratoriya dərsləri təşkil edir;

6.8. Müəllim və assisentlərin dərs yükü əsasən seminar və praktiki məşğələlərdən, elmi dərəcəsi olan assisentlərin dərs yükü həm də, kurs və buaxılış işlərini rəhbərlikdən ibarət ola bilər;

6.9. Elmi dərəcəsi olan assistentlərə fakültə elmi şurasının razılığı ilə fakültə elmi ixtisas kurslarından mühazirə aparmağa icazə verilə bilər;

6.10. İmtahanqabağı məsləhət saatları bir akademik qrup üçün 2 saat, imtahan 3 tələbəyə -1saat; kurs işinə rəhbərlik və işin qiymətləndirilməsi – 1 iş üçün 2 saat; buraxılış işinə rəhbərlik,  məsləhət  və  rəy yazılması – 1 iş üçün 16 saat (buraxılış işi olduqda), bakalavrların İstehsalat və  diplomqabağı, magistrantların Elmi – tədqiqat və Elmi – pedaqoji təcrübəsinə rəhbərlik,  hesabatın yoxlanması və qiymətləndirilməsi bir  iş günündə hər qrup üçün 2 saat;

6.11. İstehsalat, diplomqabağı , Elmi – tədqiqat və Elmi –pedaqoyi təcrübənin hesabatı və onların müdafiəsi müəyyən edilmiş qaydaya uyğun olaraq  təcrübə rəhbərləri (müəllim) tərəfindən rektorun 27 dekabr 2017-ci il tarixli 236 nömrəli əmri  ilə təsdiq edilmiş meyarlara uyğun olaraq мüvafiq balla qiymətləndirilir;

6.12.  Maqistratura səviyyəsində elmi adı və ya elmi dərəcəsi olan, həmin magistr təhsil  proqramı üzrə ən azı bir əsas və ya ixtisas kursunu aparan professor-müəllim heyyətinə dərs aparmağa icazə verilir;

6.13.Tədrıs ilində bir tələbəyə görə, magistr dissertasiyasının mövzusu üzrə məsləhət 10 saat, magisrt proqramına rəhbərlik tədris ilində hər ixtisasa görə 30 saat (bir nəfərə ikidən artıq magistr təhsil proqramına rəhbərlik etməyə icazə verilmir), magistr dissertasiyasına rəhbərlik tədris ilində hər tələbəyə görə 40 saat, (bir nəfərə 5-dən çox tələbə magistra rəhbərlik etməyə icazə verilmir),  referatların yoxlanılması  bir referat üçün 2 saat nəzərdə tutulur;

6.14.  Bakalavriat səviyyəsində VIII semestrdə 8 həftəlik (12 kredit ) istehsalat təcrübəsi üçün hər qrupa 4,5 a/saat olmaqla (4,5 a/saat x 40 gün) 180 akademik saat və 6 həftəlik (9 kredit) diplomqabağı təcrübə üçün hər qrupa 4,5 a/saat olmaqla (4,5 a/saat x 30 gün)135 akademik saat nəzərdə tutulur.

6.15. Magistratura səviyyəsində IV semestrdə 4 həftəlik Elmi – tədqiqat (2-ci semestrdən 4-cü semestrə keçirilir) və 4 həftəlik Elmi – pedaqoji təcrübənin hər biri üçün 40 akademik saat nəzərdə tutulur.

6.16. Akademik qrupda tələbələrin sayı 5 nəfərdən az olduqda bir iş günündə hər bir qrupa 1 akademik saat ayrılır.

6.17. Kafedrada olan artiq dərs yükünü ilk növbədə könüllülük əsasında saathesabı qaydada kafedranın müəllimləri arasında bölgüsünü təmin etmək;

6.18. Kafedrada 240 saatadək dərs yükünün saathesabı qaydada mütəxəssis müəllimlərə verilməsi və kənardan cəlb edilməsi.

6.19. Kafedrada dərs yükünün azalması səbəbindən müəllimin ixtisarı barədə kafedranın  qərarını 2019-cu il iyunun 30-dək rektora təqdim etmək;

6.20. Zəruri hallarda tədris ili ərzində dərs yükünün dəyişdirilməsi yalnız tədris işləri üzrə prorektorun razılığı ilə həyata keçirilə  bilər.

  1. Tapşırılsın tədris şöbəsinə (A.Z.Mirzəməmmədova):

7.1. Dekanlıqları, (Qiyabi şöbə), kafedra, “Doktorantura və magistratura” şöbəsini vaxtında zəruri normativ – metodiki sənəd blankları ilə təmin etsin;

7.2. Universitetə qəbul olunmuş, köçürülmüş, ixtisasını və təhsil formasını dəyişmiş, bərpa və xaric olunmuş tələbələrin yeni dərs ilinin başlanğıcınadək  “Tələbə – məzun” Dövlət elektron məlumat sisteminə daxil edilməsini təmin etsin;

7.3. Fakültə dekanları (Qiyabi şöbə, “Doktorantura və magistratura” şöbəsi) tərəfindən ixtisas və kurslar üzrə hazırlanmış illik işçi tədris planlarını və qiyabi  təhsilin tədris prosesinin vahid qrafikini  2019-cu il 15 may tarixədək tədris işləri üzrə prorektorun təsdiqinə versin;

7.4. Yeni ixtisaslar açılması zərurəti yarandıqda müvafiq ixtisas kafedralarının  iştiraki ilə ixtisasın tədris planlarının hazırlanmasını təmin etsin;

7.5.Fakültə dekanları ilə birlikdə 2019/2020-ci tədris ili üçün  bakalavriat və  magistratura səviyyəsinin  ixtisaslar üzrə I kurs akademik qruplarına qəbul planından asılı olaraq  müəyyən edilmiş qayda üzrə  ardıcıl sıra  nömrələrinin verilməsini təmin etsin;

7.6.  2019/2020-ci tədris ilinin payız semestrinin dərs cədvəlinin  2019-cu il avqustun 30-dək tərtib edilib tədris işləri üzrə prorektorun təsdiqi üçün təqdim edilməsini təmin etsin.

  1. Tapşırılsın akademik məsləhətçi (tyutor) xidmətinə:

8.1. Tədris prosesinin təşkili ilə bağlı bütün zəruri məlumatları və sənədləri tələbələrə təqdim etmək;

8.2. Tələbələrin fərdi tədris planlarının tərtibi üçün onlara məsləhət vermək;

8.3. Mövcud “Qaydalar”ın “3.3-cü – Tələbənin fərdi tədris planının tərtibi” və “3.4-cü Yay semestrinin təşkili” bəndlərinin icrasında tam iştirak etmək.

  1. Tapşırılsın təsərrüfat şöbəsinə (Ə.Quliyevə):

9.1.Auditoriyaların avadanlıqlarla  təminatını başa çatdırmaq və  cari təmiri təşkil etmək;

9.2.Universitetin auditoriya fondunu dərs məşğələlərinə hazırlamaq, tədris avadanlıqlarını təmin etdirmək, auditoriyaları stol  və stullarla komplektləşdirmək, elektrik xətlərini yanğından  mühafizə vəziyyətinə gətirmək;

 9.3. Tədris korpusu və yeməkxananın  yeni dərs ilinə  hazırlığı haqqında təqdimatı 2019-cu il sentyabrın 10 – dək rektorluğa  təqdim etmək;

9.4. Kafedraların və fənn kabinetlərinin təmiri, onların zəruri mebel və avadanlıqlarla təminatını təşkil etmək;

  1. Yeni dərs ili üçün universitetin hazırlığını yoxlayan umumuniversitet komissiyasına tapşırılsın:

10.1. 2019-cu il  iyul – avqust ayları ərzində tədris auditoriyalarının, ayrı – ayrı fakültə, kafedra və  digər struktur bölmələrin yeni dərs ilinə hazırlığının nəzarət yoxlamasını keçirmək;

10.2. Universitetin yeni  dərs ilinə  hazırlığı aktını 2019-cu il avqustun 30-dək rektorluğa

təqdim etmək.

  1. Yeni dərs ilində Universitetdə dərs məşğələlərinin təşkilinin  aşağıdakı  qaydası müəyyən edilsin:

11.1. Dərs məşğələləri 2 nöbbə olmaqla 1-ci növbə – səhər  saat 830 dan 1300 –dək; II növbə –   1330dan1750dək; 

11.2. Dərs məşğələləri  bir akademik saat 40 dəqiqə olmaqla 2 akademik saatda birləşərək 80 dəqiqədə keçirilsin;

11.3. Hər akademik qoşa saatdan  bir fasilə verilsin: Birinci dərslə 2-ci dərs arasında 10 dəqiqə, 2– ci dərslə 3-cü dərs arasında 20 dəqiqə, növbələrarası tənəffüs 30 dəqiqə.

11.4. Tələbələrin həftəlik dərs yükü və əməkdaşların iş norması 5 günlük iş həftəsi üzrə müəyyən edilsin.

  1. Əmrin icrasına nəzarət Tədris işləri üzrə prorektora (F.Quliyevə) həvalə edilsin.
  2. Tapşırılsın Ümumi şöbəyə (Z.Ş.Əliyevaya) ki, bu əmrin aidiyyatı struktur bölmələrə paylanmasını təmin etsin.

Əsas: Yeni dərs ilinə hazırlıqla əlaqədar  rektorun göstərişi.

 “Tədbirlər Planı”nın təsdiq edilməsi haqqında

 Azərbaycan Respublikası Təhsil Nazirliyinin 2019-cu il 14 fevral tarixli F-82 nömrəli əmri ilə təsdiq olunmuş “Böyük Azərbaycan  şairi İmadəddin Nəsiminin 650 illik yubileyinin keçirilməsinə dair Tədbirlər Planı”nın icrasını təmin etmək məqsədi ilə

                                        Ə M R  E D İ R Ə M:

  1. “Böyük Azərbaycan şairi İmadəddin Nəsiminin 650 illik yubileyinin keçirilməsi ilə bağlı Tədbirlər Planı” təsdiq edilsin. (əlavə olunur).

  2.Aidiyyatı fakültə,  kafedra, həmçinin kitabxana, oxu zalı, həmkarlar, TGT və digər struktur bölmə rəhbərləri “Tədbirlər Planı”nın yerinə yetirilməsini təmin etsinlər və görülmüş işlər barədə 2019-cu ul dekabrın 20-dək Universitetin Beynəlxalq əlaqələr və təlim-tərbiyə işləri üzrə prorektora (dos.A.Qulyevaya) hesabat təqdim etsinlər.

  3.Uiversitetin prorektorları (dos.F.Quliyev və dos.A.Quliyeva) aidiyyatı struktur bölmə rəhbərləri ilə  birlikdə “Tədbirlər Planı”nda nəzərdə tutulan tədbirlərin  iş planına daxil edilməsini, onlrın icrasına nəzarəti, müvafiq strukturlara təşkilati köməklik göstərilməsini və daxil olmuş hesabatların ümumiləşdirilib rəhbərliyə və Təhsil Nazirliyinin aparatına təqdim olunmasını təmin etsinlər.

  1. Ümumi şöbə (Z.Əliyeva) əmrin əlavəsi ilə birlikdə  çoxaldılıb aidiyyatı struktur bölmələrə çatdırılmasını və mətbuat katibi (T.Əkbərli) İKT sektoru ilkə birlikdə KİV-lərdə işıqlandırılmasını təmin etsin.
  2. Əmrin icrasına nəzarət Beynəlxalq əlaqələr və təim-tərbiyə işləri üzrə prorektora (dos.A.Qiliyevaya) həvalə edilsin.

         Əsas: ARTN-nin 14.02.2019-cu il tarixli F-82 saylı əmr.

Böyük Azərbaycan  şairi  Nəsiminin  650 illik yubileyinin keçirilməsi ilə bağlı Azərbaycan Kooperasiya Universitetinin

 

Tədbirlər Planı

Tədbirin adı

İcraçılar

İcra müddəti

1.

Universitetdə İmadəddin Nəsiminin 650 illik yubileyinə həsr olunmuş elmi konfrans və seminarların keçirilməsi

B.Ataşov

F.Quliyev

A.Quliyeva

T.Abdullayeva

E.Kərimov

M.Tağıyeva

Struktur bölmə rəhbərlri

2019-cu il ərzində

    

 

 

 

 

Azərbaycan  Kooperasiya Universitetində Xocalı soyqırımının iyirmi yeddinci ildönümünün keçirilməsi barədə

Xocalı soyqırımının iyirmi yeddinci ildönümünün AKU-da qeyd edilməsi məqsədi ilə Azərbaycan Respublikası Təhsil Nazirliyinin 2019-cu il 12 fevral tarixli F-78 nömrəli əmrinin icrası üçün

Ə M R  E D İ R Ə M:

  1. “Xocalı soyqırımının iyirmi yeddinci ildönümünün keçirilməsi ilə əlaqədar Azərbyacan Kooperasiya Universitetinin Tədbirlər Planı” təsdiq edilsin. (əlavə olunur).
  1. Bu əmrin 1-ci bəndi ilə təsdiq olunmuş “Tədbirlər Planı”nda nəzərdə tutulan məsul şəxslər və struktur bölmələr həmin tədbirlərin həyata keçirilməsini təmin etsinlər.
  1. Ümumi şöbə (Z.Əliyeva) bu əmrin və ona əlavənin aidiyyatı struktur bölmələrə çatdırılmasını təmin etsin.
  1. Əmrin icrasına nəzarət prorektor Aygün Quliyevaya həvalə olunsun.

Əsas: Azərbaycan Respublikası Təhsil Nazirliyinin 2019-cu il 12 fevral tarixli F-78 nömrəli əmri.

 

Xocalı soyqırımının iyirmi yeddinci ildönümünün keçirilməsi ilə əlaqədar Azərbaycan Kooperasiya Universitetinin Tədbirlər Planı

 

Tədbirlər

İcra vaxtı

İcraya məsul şəxslər

1.

Universitetdə ilk dərsin Xoicalı soyqırımına həsr edilməsi

26 fevral

2019-cu il

fakültə dekanları

kafedra müdirləri

2.

Universitetdə, fakültə, kafedra və digər struktur bölmələrdə Xocalı Soyqırımına həsr olunmuş tədbirlərin (xatirə gecələri, foto və rəsm sərgiləri, şahidlərlə görüşmələr və s.) keçirilməsi, Azərbaycanın ərazi bütövlüyü uğrunda mübarizəyə həsr olunmuş sənədli və bədii filmlərin nümayəndəsinin təşkili.

Fevral

2019-cu il

F.Quliyev

T.Əkbərov

Struktur bölmə rəhbərləri

“20 yanvar faciəsinin iyirmi doqquzuncu ildönümünün keçirilməsi ilə bağlı Təhsil Nazirliyinin Tədbirlər Planı”nın icrası haqqında

Azərbaycan Kooperasiya Universitetində 20 Yanvar faciəsinin iyirmi doqquzuncu ildönümünə həsr olunmuş tədbirlərin təşkili məqsədi ilə Azərbaycan Respublikası Təhsil Nazirliyinin 2018-ci il 28 dekabr tarixli F-839 nömrəli əmrini rəhbər tutaraq

ƏMR EDİRƏM:

  1. “20 yanvar faciəsinin iyirmi doqquzuncu ildönümünün keçirilməsi ilə bağlı Azərbaycan Kooperasiya Universitetinin tədbirləri Planı” təsdiq edilsin (əlavə olunur).
  1. Bu əmrin 1-ci bəndi ilə təsdiq olunmuş “Tədbirlər Planın”da nəzərdə tutulan məsul şəxslər və struktur bölmələr həmin tədbirlərin həyata keçirilməsini təmin etsinlər.
  1. Ümumi şöbə (Z.Əliyeva) bu əmrin və ona əlavənin aidiyyatı struktur bölmələrə çatdırılmasını və İKT sektoru (S.Ramazanov)  Universitetin internet səhifəsində yerləşdirilməsini təmin etsin.
  1. Əmrin icrasına nəzarət tədris işləri üzrə prorektora (dos.F.Quliyevə) həvalə edilsin.

Azərbaycan Kooperasiya Universiteti rektorunun 07 yanvar 2019-cu il əmri ilə təsdiq edilmişdir.

 

20 yanvar faciəsinin ildönümünün keçirilməsi ilə bağlı Azərbaycan Kooperasiya Universitetinin Tədbirlər Planı

 

Tədbirlər

İcra vaxtı

Məsul şəxslər və struktur bölmələr

1.

Bütün fakültələrdə, Doktorantura, magistratura və Qiyabi şöbələrdə 20 yanvar hadisələrinin mahiyyətini əks etdirən toplantı, konfrans və mühazirələrin təşkil edilməsi

07-19 yanvar 2019-cu il

Müvafiq fakültə dekanları, şöbə və bölmə rəhbərləri

2.

AKU-nun aparatında ictimai təşkilatlarla birlikdə 20 yanvar gününün Azərbaycanın suverenliyi, iqtisadiyyatı və ərazi bütövlüyü uğrunda mübarizənin rəmzi kimi qeyd olunması ilə bağlı tədbirlərin keçirilməsi

07-19 yanvar 2019-cu il

Fikrət Quliyev Aygün Quliyeva Tamerlan Əkbərli Qara Allahverdiyev

3.

Bütün fakültələrdə ilk imtahandan əvvəl 20 yanvar faciəsinə həsr edilmiş mövzular ətrafında söhbətlər keçirmək

18 yanvar 2019-cu il

Prorektorlar, Fakültə dekanları Kafedra müdirləri

4.

Təhsil ilşçilərinin və tələbələrin şəhidlər Xiyabanına ziyarətinin təşkil edilməsi

15-20 yanvar 2019-cu il

Fikrət Quliyev Aygün Quliyeva Bəyalı Ataşov

Tahir Şükürov Fakültə dekanları, Kafedra müdirləri

Universitetdə 2018/2019-cu tədris ilinin payız semestrinin qış imtahan sessiyası üçün İmtahan qərargahının yaradılması və Apellyasiya Komissiyasının təşkili haqqında

Azərbaycan  Respublikası Təhsil  Nazirinin “İmtahan sessiyasının təşkili və keçirilməsi barədə” 2018-ci il 11 dekabr tarixli F-792 nömrəli əmrinin müvafiq bəndlərinə əsasən Universitetdə  2018/2019–cu tədris ili payız semestrinin imtahan sеssiyasını mövcud qaydalara uyğun təşkil etmək, tələbələrin biliyinin qiymətləndirilməsində şəffaflığı və obyektivliyi təmin etmək məqsədilə

Ə M R  E D İ R Ə M :

  1. Universitetdə  aşağıdakı  tərkibdə  imtahan  qərargahı  və  Apellyasiya Komissiyası yaradılsın:

        1.1. Quliyev  Fikrət  Vəli oğlu –  i.f.d., dos. -Tədris işləri üzrə prorektor – sədr

        1.2. Quliyeva Aygün Eldar qızı – i.e.d., dos.- Beynəlxalq əlaqələr və təlim-tərbiyə işləri üzrə prorektor – müavin

        1.3. Mirzəməmmədov Aydın Zabit oğlu  – i.f.d., dos. – Tədris şöbəsinin müdiri, üzv

        1.4. Nazıyev Zakir Cəlal oğlu –  Daxili nəzarət xidmətinin rəhbəri, üzv

        1.5.  Müvafiq fakültə dekanları və kafedraların müdirləri, üzv

  1. Tapşırılsın İmtahan qərargahı və Apellyasiya Komissiyasının sədrinə (dos.F.V.Quliyevə):

2.1. imtahanların  keçirilməsinda şəffaflığa, nizam-intizama və eləcə də onun  gedişinə  nəzarət etmək məqsədilə AKU – TV imkanlarından istifadəni, fənni  tədris  edən  müəllimlərlə  birlikdə  həmin  fənn  üzrə  mütəxəssis  olmayan 2 nəfər nəzarətçinin iştirakını təmin etsin;

2.2. imtahan üçün ayrılmış vaxt başa çatdıqdan sonra tələbələrin cavab blanklarının “Monitorinq və qiymətləndirmə” bölməsi tərəfindən  kodlaşdırılmasını və fənni tədris edən müəllim tərəfindən İmtahan qərargahında  yoxlanılaraq  qiymətləndirilməsini  təmin etsin;

2.3. imtahan qərargahı və Apellyasiya Komissiyasının üzvləri arasında vəzifə bölgüsünü, nəzarətçilərin iştirakını  və onların məsuliyyətini müəyyən etsin.

  1. İmtahanlarda tələbənin biliyinin qiymətləndirilməsi imtahan biletləri əsasında yazılı formada aparılsın.
  2. “İKT” sektoru (S.Ramazanov) bu əmrin Universitetin internet saytında yerləşdirilməsini təmin etsin.
  3. Əmrin icrasına nəzarət Tədris işləri üzrə prorektora    (dos.F.Quliyevə) həvalə edilsin.

Əsas: “İmtahan sеssiyasının təşkili və keçirilməsi barədə” Azərbaycan Respublikası Təhsil Nazirliyinin 2018-ci il 11 dekabr tarixli F-792  nömrəli əmri.

Azərbaycan  Kooperasiya  Universitetində  2018/2019 -cu tədris ili payız semestri qış imtahan sessiyasının təşkili və keçirilməsi haqqında

Azərbaycan Respublikası Təhsil nazirinin “İmtahan sеssiyanın təşkili və keçirilməsi barədə” 2018-ci il 11 dekabr tarixli F-792 nömrəli əmrinin icrasını təmin etmək məqsədilə

Ə M R  E D İ R Ə M:

  1. Azərbaycan Respublikası Təhsil Nazirinin “İmtahan sеssiyasının təşkili və keçirilməsi barədə” 2018-ci il 11 dekabr tarixli F-792 nömrəli əmri icra və rəhbərlik üçün qəbul edilsin.
  2. İmtahan sessiyasının mövcud normativ sənədlər əsasında təşkili təmin edilsin.
  3. Universitet üzrə İmtahan qərargahı yaradılsın və qərargaha daxil olan hər bir şikayətin qısa müddətdə operativ şəkildə araşdırılması təmin edilsin.
  4. İmtahan sessiyasında şəffaflığı təmin etmək üçün imtahanlarda ictimaiyyətin və valideynlərin iştirakına şərait yaradılsın.
  5. İmtahanların təşkilində və gedişində nöqsanlara, neqativ hallara yol vermiş şəxslər barədə mövcud qanunvericiliyə uyğun tədbirlər görülsün.
  6. Təhsil Nazirliyi tərəfindən imtahan sessiyasının monitorinqinin aparılması üçün lazımı şəraitin (otagın ayrılması, telefonla təchiz edilməsi) yaradılması təmin edilsin.
  7. Beynəlxalq  əlaqələr   və   təlim – tərbiyə   işləri   üzrə   prorektor    (dos.A.Quliyeva) tədris şöbəsi (dos.A.Mirzəməmmədov) və Daxili nəzarət xidməti (Z.Nazıyev)  ilə birlikdə :

 7.1. Universitetdə imtahanların gedişinin monitorinqini və AKU-TV vasitəsilə yayımını təşkil etsinlər;

 7.2. İmtahan sessiyasına hazırlıq dövründə və sessiya müddətində Universitetdə baş vermiş neqativ hallarla bağlı daxil olan məlumatları operativ araşdıraraq onların yerində həll edilməsini təmin etsinlər. Bu hallara yol vermiş şəxslər müəyyənləşdirilərək onlar barəsində tədbirlərin görülməsi və nəticəsi barədə Rektoru və Təhsil Nazirliyini məlumatlandırsınlar.

  1. Tapşırılsın Tədris işləri üzrə prorektora (dos.F.Quliyevə):

8.1 Fakültələrdə payız semestrinin imtahan sеssiyasının nəticələrini təhlil edib müvafiq arayışları Elmi şuranın növbəti iclasının müzakirəsinə təqdim etsin.

8.2. İmtahan sessiyasının təşkili, keçirilməsi və nəticələri barədə sessiya bitdikdən sonra 10 gün müddətində Universitetin  rektoruna və Təhsil Nazirliyinə yekun hesabat hazırlasın.

  1. Tədris şöbəsi (dos.A.Mirzəməmmədov), mətbuat xidməti (T.Əkbərov) və “İKT” sektoru (S.Ramazanov) Təhsil Nazirliyinin (“Qaynar xətt xidməti, telefon:146)” və Universitetin (“Qaynar xətt” xidməti tel:5628517) “Qaynar xətt” xidmətinin fəaliyyəti və imtahan sеssiyasının gedişi barədə tələbələrə, onların valideynlərinə və ictimaiyyətə müntəzəm olaraq məlumat verilməsini təmin etsinlər.
  2. “İnformasiya və kommunikasiya texnologiyaları” sektoru (S.Ramazanov) bu əmrin Universitetin internet saytında yerləşdirilməsini təmin etsin.
  3. Əmrin icrasına nəzarət Tədris işləri üzrə   prorektora    (dos.F.Quliyevə) həvalə edilsin.

Əsas: Azərbaycan Respublikası Təhsil Nazirliyinin 2018-ci il 11 dekabr tarixli F-792 nömrəli əmri və rektorun göstərişi.                                      

Azərbaycan Kooperasiya Universitetində 2018/2019-cu tədris ili birinci yarımilinin başa çatması haqqında

Azərbaycan Kooperasiya  Universitetində 2018/2019-cu tədris ili birinci yarımilinin başa çatması və payız semestri imtahan sessiyasının təşkili məqsədilə

ƏMR  EDİRƏM:

1.Universitetdə  təhsilin  bakalavriat və magistratura səviyyələrində  2018/2019-cu dərs ili  birinci  yarımilinin  15 həftəlik nəzəri dərs məşğələləri 2018-ci ilin 28 dekabr tarixində başa çatsın.

  1. Univertsitetdə payız  semestrinin qış imtahan sessiyasının müddəti 2018-ci il dekabrın 29-dan  – 2019-cu il   fevralın 01-dək müəyyən edilsin.
  2. Tələbələrə 2019-cu il fevralın 2-dən 15-dək qış tətili verilsin.
  3. Univertsitetdə 2018/2019-cu tədris ili ikinci yarımilinin nəzəri dərs məşğələlərinə 2019-cu il fevralın 16-sı  şənbə  gününə  düşdüyü  üçün 18-də başlanılsın.
  4. İmtahanda tələbənin biliyinin qiymətləndirilməsi imtahan biletləri əsasında, yazılı formada keçirilsin.
  5. Tələbələrin müxtəlif səbəblərdən yaranmış akademik borclarının ləğvi “Azərbaycan Respublikası Nazirlər Kabinetinin 2013-cü il 24 dekabr tarixli 348 nömrəli qərarı” və həmin “Qərar”da dəyişikliklər edilməsi barədə Nazirlər Kabinetinin 2017-ci il 14 iyun tarixli 257 nömrəli  Qərarının  3.2.14-cü  bəndi  nəzərə  alınmaqla  həyata  keçirilsin.
  6. Cari (fənn üzrə tələbənin semestr müddətində fəaliyyətnin qiymətləndirilməsi) və aralıq (fənn üzrə tələbənin imtahan zamanı bilik və bacarıqlarının qiymətləndirilməsi) qiymətləndirmənin nəticələrinə, eləcə də üzürlü və üzrsüz səbəbdən imtahanda iştirak etmədiyinə görə akademik borcu yaranmış tələbəyə həmin fənn (fənlər) üzrə təkrar imtahan vermək və ya fənni (fənləri)yenidən dinləmək üçün şərait yaradılsın.

8.Yuxarıda göstərilən halda fənni (fənləri) yenidən dinləmədən kreditləri qazanmaq istəyən tələbə üçün bu imkandan “Təhsil Proqramı” ilə müəyyən olunmuş müddət ərzində həmin fənni tədris olunduğu semestrdə (akademik borcu yaranan semestrdə imtahan sessiyasından sonra növbəti semestr başlayanadək və ya növbəti semestrdən birində imtahan sessiyası zamanı) istifadə etməsinə şərait yaradılsın.

  1. Tələbə hər semestrdə fənni (fənləri) dinləmədən ümumilikdə 2 fənn üzrə (hər fəndən bir dəfə olmaqla) imtahanda iştirak edə bilər.
  2. Bakalavriat səviyyəsində sonuncu kurs tələbələrinin nəzəri təlim məşğələləri və imtahan sessiyası VII semestrdə – 2019-cu il fevralın 1-dək başa çatsın və VIII semestrdə – fevralın 18-dən mayın 24-dək 14 həftəlik istehsalat və diplomqabağı təcrübəyə başlanılsın.
  3. Magistratura səviyyəsində sonuncu kurs tələbələrinin nəzəri təlim məşğələləri və imtahan sessiyası III semestrdə – 2019-cu il fevralın 1-dək başa çatsın və IV semestrdə – fevralın 18-dən aprelin 12-dək 8 həftəlik Elmi – tədqiqat və Elmi – pedaqoji təcrübəyə başlanılsın.
  4. Bakalavriat səviyyəsinin əyani və qiyabi təhsilalma formaları üzrə buraxılış kursunda:

12.1. İstehsalat  təcrübəsinin  (8 həftəlik) keçirilmə  müddəti  2019-cu  il fevralın 18-dən aprelin 12-dək müəyyən edilsin və aprelin 13-14–də  hesabatların qəbulu və müdafiəsi keçirilsin;

12.2. Diplomqabağı  təcrübənin (6 həftəlik) keçirilmə müddəti 2019-cu il aprelin  13-dən mayın 24-dək müəyyən edilsin və mayın 25-31–də  hesabatların qəbulu və müdafiəsi keçirilsin;

12.3.  Qiyabi  təhsil  alanlar  təhsil  aldıqları  istiqamət (ixtisas) üzrə kifayət qədər iş stajı olduğu halda müvafiq kafedranın vı dekanın rəyinə əsasən istehsalat (diplomqabağı təcrübə istisna olmaqla) təcrübəsindən azad olunurlar;

12.4. “Təcrübənin  təşkili” şöbəsi  (dos.M.Əfəndiyev)  fakültə  dekanları  və müvafiq kafedra müdirləri ilə birlikdə təcrübə obyektlərinin seçilməsi, təşkili və hesabatların  müdafiəsinin  keçirilməsində  nəzarəti  təmin  etsin;

1.2.5  Yekun Dövlət Attestasiyasının  keçirilmə müddəti   2019-cu il iyunun 1-dən iyulun 5-dək müəyyən edilsin.

  1. Maqistratura səviyyəsinin buraxılış kursunda:

13.1. Elmi-tədqiqat  təcrübəsinin  (4  həftəlik)  keçirilmə  müddəti 2019-cu il fevralın  18-dən  martın  15-dək  müəyyən  edilsin və martın 16-17-də hesabatların qəbulu və müdafiəsi keşirilsin;

13.2. Elmi-pedaqoji  təcrübənin  (4 həftəlik)  keçirilmə  müddəti  2019-cu  il  martın 16-dan  aprelin  12-dək  müəyyən  edilsin və aprelin 13-dən 19-dək hesabatların qəbulu və müdafiəsi keçirilsin;

13.3. Magistr  dissertasiya  işinin hazırlanma müddəti (9 həftəlik) ET təcrübəsi dövründən- 2019-cu il martın 16-dan mayın 17-dək müəyyən edilsin.

13.4.  Magistr   dissertasiya  işinin  müdafiəsi (3 həftə)  2019-cu il mayın 18-dən iyunun 7-dək müddətdə keçirilsin.

  1. Tapşırılsın kafedra müdirlərinə:

14.1. İmtahanların  yuxarıda qeyd edilən  mövcud “Əsasnamə”lərin tələblərinə  uyğun tərtib edilmiş imtahan biletləri əsasında, yazılı formada keçirilməsini təmin etsinlər;

14.2. İmtahan biletləri suallarının  fənnin proqramı əsasında hazırlanmasını təmin etsinlər;

14.3. İmtahanlara hazırlaşmaq üçün ayrı – ayrı fənlər üzrə imtahan suallarının əvvəlcədən tələbələrə  paylanmasını, əsas nüsxənin və fənnin proqramının, kafedranın “Metodiki guşə”sində yerləşdirilməsini təmin etsinlər;

14.4. Yenidən işlənməsinə ehtiyac olan imtahan biletlərini yeniləşdirib müvafiq qaydada kafedra iclasında müzakirə və təsdiq etsinlər;

14.5. Kafedranın cədvəli üzrə tələbələr üçün məsləhət saatları təşkil etsinlər;

14.6.İmtahanlarda tələbələrin biliyinin obyektiv qiymətləndirilməsini və imtahanların şəffaf keçirilməsini təmin etsinlər;

14.7. Fənn kabineti və tədris laboratoriyalarının imtahan sessiyasına hazırlığını təmin etsinlər;

14.8. Ümumi  real  orta  balı  71 – 90  (“yaxşı”-C) və  ondan  yuxarı  olan,  ixtisas kafedrasının tövsiyyə etdiyi  buraxılış işi yazmaq üçün müraciət  edən tələbələrə mövzu və rəhbər təyinatı  barədə təqdimatı 2019-cu il  yanvarın 10-dək  rektorun təsdiqinə təqdim etsinlər;

14.9. Təcrübə keçəcək bakalavriat və magistratura səviyyəsinin buraxılış kursu tələbələrinin  təcrübə  obyektləri  və  rəhbərlərin  bölgüsünü 2019-cu il yanvarın  10-dək “Təcrübənin  təşkili” şöbəsinə təqdim etsinlər;

14.10. Yerinə yetirilmiş kurs işləri və istehsalat təcrübəsi hesabatlarının kafedrada saxlanmasını və aralıq qiymətləndirmədən sonra onların saxlanma imkanlarının məhdudluğu,  köçürmə və  digər neqativ halların qarşısını almaq məqsədilə sessiya başa çatdıqdan sonra aktlaşdırılaraq ləğvini təmin etsinlər.

  1. Tapşırılsın fakültə dekanlarına, “Qiyabi” şöbəyə və “Doktorantura və magistratura” şöbəsinə:

15.1. Tələbələrin  imtahan sessiyasına hazırlığı ilə bağlı  tədris- metodiki  izahat işləri aparılmasını təmin етsinlər;

15.2. Tələbələrə hər bir imtahana hazırlaşmaq üçün 2 gündən az olmayaraq vaxt ayrılmasını təmin etsinlər;

15.3. Akademik borcu olan, üzurlü və ya üzürsüz səbəbdən imtahanda iştirak etməyən   tələbələrə   Azərbaycan   Respublikasının   Nazirlər  Kabinetinin  2017-ci  il  14 iyun tarixli 257 nömrəli “Qərarı”nın 3.2.14-cü bəndinə əsasən  həmin fənlərdən imtahanı vermək üçün  şərait yaratsınlar;

15.4. İmtahanların obyektiv və şəffaf keçirilməsi, həmçinin tələbələrin imtahanlara  vaxtında gəlməsini təmin etsinlər;

15.5. İmtahan cədvəllərinin akademik qrup və kafedraların təklifləri  nəzərə alınmaqla sessiyaya ən azı 15 gün qalmış tərtib edib  tədris işləri üzrə prorektorun təsdiqinə təqdim etsinlər;

15.6. İmtahan sessiyası dövründə tələbələrin mədəni – kütləvi tədbirlər keçirməsinin dayandırılmasını təmin etsinlər;

15.7. İmtahan sessiyasının nəticələri haqqında məlumatı  (müəyyən edilmiş forma üzrə) 2019-cu il   fevral ayının 15-dək  tədris hissəsinə təqdim etsinlər;

15.8. Fənn üzrə ayrılmış auditoriya saatlarının müəyyən edilmiş həddən çoxunda  üzürsüz səbəbdən  iştirak etməyən və bu səbəbdən imtahana buraxılmayan tələbələrin,  həmin fənləri mövcud qaydalara uyğun olaraq yenidən dinlənməsi və kredit qazanmasına şərait yaratsınlar;

15.9. Cari tədris ilində qeydiyatdan keçməyən və payız semestrinin sonunadək  Univertsitetlə əlaqə  saxlamayan verilmiş akademik məzuniyyətin müddəti başa çatmış və bərpa üçün müraciət etməyən, həmçinin başqa ali təhsil müəssisəsindən köçürülmüş və ya bərpa edilmiş tələbələr barədə müvafiq tədbirlər görülməsi üçün təqdimatın rektora  verilməsini təmin etsinlər;   

15.10. İmtahanların obyektivliyini və şəffaflığını təmin etmək məqsədilə sessiya başlanana qədər imtahan nəzarətçilərinin tərkibini hazırlayıb   imtahan qərargahına (dos.F.Quliyevə) təqdim  etsinlər;

15.11. İmtahan sessiyasınadək dərsə davamiyyət, seminar məşğələləri, sərbəst işlərin yerinə yetiririlməsi və kollokviumların nəticələrinin müəyyən edilmiş forma üzrə ümumiləşdirilməsini  təmin etsinlər;

15.12. Akademik təqvimə uyğun olaraq 5-ci imtahan həftəsində (26 yanvar 1 fevral) əvvəlki  semestrlərdən qalmış akademik borcların ləğvi və tətilin 1-ci həftəsində (2-8 fevral) cari sessiyadan yaranmış akademik borcların ləğvi mövcud “Qaydalar”a uyğun olaraq təşkil edilsin;

15.13. İmtahanların cədvəl üzrə, mərhələlərlə səhər saat 900–dan 1800–dək başa çatmasını  təmin etsinlər;

  1. Tapşırılsın Tədris işləri üzrə prorektora (dos.F.Quliyevə) və Beynəlxalq əlaqələr və təlim-tərbiyə işləri üzrə prorektora (dos.A.Quliyevaya) ki, tədris şöbəsi (dos.A.Mirzəməmmədov) ilə birlikdə:

16.1. İmtahan sessiyasının  Azərbaycan Respublikası Nazirlər Kabinetinin və Təhsil Nazirliyinin mövcud “Qaydalar” və “Əsasnamələr”in tələblərinə uyğun keçirilməsinə və tələbələrin biliyinin obyektiv qiymətləndirilməsinə  nəzarəti təmin etsinlər;

16.2. İmtahanların keçirilməsində  nizam – intizama və eləcə də onun gedişinə nəzarət etmək məqsədilə fənni tədris edən müəllim ilə birlikdə, həmin fənn üzrə mütəxəssis olmayan iki nəfər nəzarətçinin iştirakını təmin etsinlər;

16.3. Tədris hissəsinin qiymətləndirmə, tənzimetmə və nəzarət funksiyasını yerinə yetirən  “Keyfiyyətin təminatı” və “Monitorinq və qiymətləndirmə” bölməsinin imtahan üçün ayrılmış vaxt (2 saat) başa çatdıqdan sonra tələbələrdən “cavab” vərəqlərinin yığılmasını, onların  məsul  şəxs tərəfindən kodlaşdırılmasını və fənni tədris edən müəllim tərəfindən  İmtahan  qərargahında  yoxlanılaraq qiymətləndirilməsini təmin etsinlər;

16.4. İmtahan sessiyası prosesində baş verə biləcək münaqişələri aradan qaldırmaq üçün imtahan sessiyası başlanana qədər Universitet üzrə Apelleyasiya Komissiyasının yaradılmasını, qaynar xəttin mövcudluğunu və İmtahan qərargahının fəaliyyətini təmin etsinlər;

16.5. Tələbələrin imtahan – yazı işlərinin imtahan sessiyasından sonra   kafedrada bir  semestr  saxlanılmasına nəzarəti  təmin  etsinlər;

16.6. İmtahanların gedişinə, cədvəl üzrə keçirilməsinə və vaxtında başlanılmasına nəzarəti təmin etsinlər;

16.7. Kitabxana və oxu zalının sessiya dövründə ahəngdar işləməsinə nəzarəti təmin etsinlər;

16.8. İmtahan sessiyası dövründə Universitetin tədris korpusuna və imtahan keçirilən auditoriyaya kənar şəxslərin (rektorluğun nümayəndəsindən başqa) daxil olmasına yol verilməməsini təmin etsinlər;

16.9. İmtahan  nəticələrinin imtahan vərəqəsində və tələbənin fənn üzrə aldığı müsbət qiymətin (ballar və onların hərfi işarələri)  onun qiymət kitabçasında da yazılmasını təmin etsinlər;

16.10. İmtahan  sessiyasının  obyektiv  və  mütəşəkkil keçirilməsi üçün fakültələri və kafedraları  müvafiq  normativ  – hüquqi  sənəd blankları ilə təmin etsinlər;

16.11. İmtahan  sessiyasının mütəşəkkil keçirilməsi,  daxili intizam qaydalarına ciddi əməl edilməsi, təhsil haqqının ödənilməsi, valideynlərin qəbulu və  imtahanlarda  iştirakı, tələbələrin  apelleyasiya  şikayəti  və  Apelleyasiya  Komissiyasının  işinə məsul şəxslər kimi  nəzarəti  təmin  etsinlər;

  1. Elmi işlər üzrə  prorektor  (prof.B.Ataşov) təhsilin magistratura və doktorantura səviyyəsində  cari  tədris  ilinin 1-ci  yarımilində  imtahan sessiyası və dissertasiyasa işlərinin müvəffəqiyyətl  keçirilməsinə və yerinə yetirilməsinə nəzarəti təmin etsin,  Universitetin zəruri maliyyə ehtiyacları və onların ödənilməsi imkanıarını müəyyən edib rektora məlumat versin.
  2. Təsərrüfat şöbəsi (Ə.Quliyev) və “Mühafizə və dispetçer xidməti” (dos.M.Hüseynov) imtahan sessiyası gedişində tədris auditoriyalarının, kabinet və laboratoriyaların, həmçinin tədris – köməkçi sahə və otaqların istilik sistemi və  elektrik təminatı, yanğın və mühafizə təhlükəsizliyini, tələbələrin Universitetin həyətində və binanın daxilində siqaret çəkməməsinə, gündüz və gecə gözətçilərinin işinə məsuliyyətin artırılmasına, kənar şəxslərin Universitet binasına icazəsiz girişi və çxışına nəzarəti təmin etsinlər.
  3. İKT sektoru (S.Ramazanov) bu əmrin Universiettin elektron saytında yerləşdirilməsini, auditoriyalarda imtahan prosesinin gedişini və dəhlizlərdə kamera və video görüntülərinin izlənməsini təmin etsin.
  4. Rektorun müşaviri (Q.Allahverdiyev) imtahan prosesinin gedişi, tələbələrin hər hansı şikayəti, təhsil haqqı və digər məsələlər barədə onların və valideynlərinin müraciətini qeydə alsın və rektora mütəmadi olaraq məlumat versin.
  5. Mətbuat xidməti (T.Əkbərov) imtahan sessiyasının gedişi və nəticələri barədə KİV nümayəndələrinə və ictimaiyyətə mütəmadi olaraq məlumat verilməsini təmin etsin.
  6. İmtahanların obyektiv keçirilməsini müşayət etmək istəyən valideynlərin şəxsiyyət vəsiqələri əsasında imtahan zallarına buraxılması təmin edilsin.
  7. Ümumi işlər üzrə prorektor (dos.T.Şükürov) və Daxili nəzarət xidmətinin rəhbəri (Z.Nazıyev) bu əmrdən irəli gələn digər tədbirlərin həyata keçirilməsini təmin etsinlər.
  8. Ümumi şöbə (Z.Əliyeva)  bu  əmrin surətinin çoxaldılıb müvafiq struktur bölmə rəhbərlərinə paylanmasını təmin etsin.
  9. Əmrin icrasına nəzarət  Tədris işləri üzrə prorektora (dos.F.Quliyevə  həvalə  edilsin.

      Əsas: 2018/2019-cu tədris ili payız semestri qış imtahan sessiyasına hazırlıq barədə rektorun göstərişi.

Menyunu Bağla